Retourneren & ruilen

Heeft u een bestelling ontvangen en bent u niet tevreden dan kunt u ervoor kiezen om het artikel te retourneren of om te ruilen. Dit kan alleen op grond van onze algemene voorwaarden.

Wilt u een bestelt artikel retour sturen, stuur ons dan een mail. Vermeld in de email altijd het factuurnummer en de reden van het retour sturen. Wij zullen dan samen met u kijken naar de beste oplossing voor u!

Het artikel dient (ongebruikt) ingepakt te worden en op dezelfde manier als het product verstuurt is. Als het product niet op correcte wijze is ingepakt kunnen wij het product niet vergoeden in geval van schade.

De kosten van een ruiling/retour zijn voor uw rekening. Je kunt het pakket retour sturen naar:
Bonsaishop Fagus
T.a.v.: Afdeling Retouren
Paddenpoel 2
6987 GG Giesbeek
Nederland

Ruilen

Als u een product wil ruilen voor een ander product kunt u het artikel retour sturen. Als u kiest om een artikel te ruilen dan vragen wij u eerst een email te sturen met de vermelding welk artikel u wilt ruilen. De kosten voor het transport van de artikelen komen voor de rekening van de klant. Tenzij de garantie voor het product van toepassing is. Planten kunt u helaas niet ruilen

Garanties

Op onze producten geldt de wettelijke garantietermijn. Als het product binnen deze termijn kapot gaat dan heeft u recht op een vervangend product, of zoeken wij samen met de klant een passende oplossing.