CONTACT

We zijn geopend op afspraak!

Paddenpoel 2

6987 GG Giesbeek

+31 (0)6 29388845

info@bonsaishopfagus.nl

Wij zijn bereikbaar van maandag – zaterdag, van 08:00 tot 20
:00 uur

Veel gestelde vragen

Lees eerst onze veel gestelde vragen voordat u ons een bericht stuurt.

Hoeveel verzendkosten betaal ik per bestelling?

Nederland
Tot €100,- betaald u €6,96 per bestelling. Vanaf €100,- rekenen we geen verzendkosten.
Op zware producten zoals Akadama betaalt u tot 2 zakken €6,96 bij grotere bestellingen worden de verzendkosten hoger. Grond is uitgesloten van gratis verzending!
Bij de producten waar dit voor geldt is dit aangegeven in de product beschrijving.
U kunt er ook voor kiezen om het product bij ons af te halen. In dit geval betaalt u uiteraard geen verzendkosten.

Welke betalingsmethodes accepteren jullie?

U kunt bij ons betalen met Overboeking,Belfius Direct Net, iDEAL, KBC/CBC Betaalknop, PayPal, SOFORT Banking, EPS, Giropay, Bancontact en klarna achteraf betalen. Mist u een betaaloptie die u graag gebruikt laat het ons weten en dan kijken wij of die kan worden toegevoegd
Wilt u bij ons langskomen dan kunt u ook contant betalen of pinnen

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?

Als u in onze webshop een bestelling plaatst zullen wij deze zo snel mogelijk inpakken en versturen. We streven er naar om het pakket uiterlijk 3 werkdagen na de bestelling te versturen. Als u kiest om de bestelling af te halen kan dit in principedezelfde dag nog. Wij zijn geopend op afspraak. Als u het product wil afhalen kunt u een afspraak maken door te bellen naar +31(0)629388845 of een mail sturen naar Info@bonsaishopfagus.nl

Is het veilig om te betalen op de Bonsashop Fagus webshop?

De webshop van Bonsaishop Fagus is een beveiligde website. U kunt op onze webshop dus veilig betalen.

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Als u een bestelling plaatst bij Bonsaishop Fagus dan krijgt u per mail een bevestiging van u order. Indien u binnen 24 uur geen bevestiging gekregen heeft verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Als wij de producten verzenden ontvangt u ook een mail met track and trace code. Let op soms belandt deze mail in uw spam inbox.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?

Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst en u wilt deze annuleren dan is dit mogelijk totdat wij het pakket verzonden hebben. Als het pakket al verzonden is kunt u nog kiezen om het product te retourneren. Kijk hiervoor op de volgende link. https://bonsaishopfag.wpengine.com/retourneren/

Stuur ons een bericht